TNT2 Bios

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 14:55:21 MET

Czołem!
Piszę drugi raz, ale po poprzednim poście nie było odzewu ...
Koledzy potrzebuję pomocy - proszę zgrajcie swój bios z karty
video najlepiej takiej, która pochodzi od średnio lub nieznanego
producenta i wyślijcie do mnie (lub dajcie na niego namiary)
to tylko 64KB.
Było by idealnie gdyby to była taka sama karta jak moja, czyli
Gainward CARDEXpert TNT2 16 MB bez TV Out, lub coś blisko tego.
Podejrzewam, że biosy od np. Winfasta, Leadteka itp kart
będą działać bez problemów.
Proszę o pomoc - producent jak na razie nie odpowiada, a ja
już dostaję ... czekając prawie minutę aż komputer zacznie
bootować po resecie lub włączeniu zasilania

POMOCY w was moja nadzieja - Mirek

Mirek Ptak - Kolczan        |      Kind regards
kolczan_at_herberts.atomnet.pl |      MFG          - Mirek