Odp: Problem z Zoltrix Cobra

Autor: acid (kwasco_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 11:47:22 MET

Użytkownik Mariusz <mario_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:385AFA59.10CC2F_at_post.pl...

> Po pol roku katorgi z Cobra zrobilem dokladnie to samo i wszystkim
> doradzam, od tego czasu nie mam zadnych problemow z modemem.
> Jesli ktos chce tani i bezstresowy modem to tylko na ISA.
>
> Mariusz_

Jak juz pisalem na grupe kilka razy, nie mam zadnych problemow z Cobra !
Wszystkich narzekajacych 'fachowcow' odsylam na strone Zoltrixa po
drivery...
Nie wiem czy analogia bardzo trafiona, ale czy przy problemach / zlych
wynikach kart graficznych wracacie do wczesniejszych modeli ??....
Do Cobry polecam drivery Connexant Sft21103.

Pozdrawiam
Mirek