skąd archiwum grupy ???

Autor: =/\\= Majki =/\\= (girls1_at_free.com.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 19:05:35 MET

Witam!
Nie mogłem zaglądać na internet przez parę dni i uciekły mi moje listy które
napisałem na grupę, nie wiem czy ktoś mi na nie odpowiedział. W jaki sposób
mogę przeglądnąć starsze listy, bo Outlook Express nie chce ich wyświetlić ?
Słyszałem że jest jakieś dejanews do przeglądania grup ale nie wiem jak się
tam dostać. Próbowałem www.dejanews.com ale łączy mnie z www.deja.com a tam
nie widać nic związanego z przeglądaniem grup. Może można by ściągnąć
archiwum przez ftp?
Mikołaj