problem z voodoo2

Autor: Marcinek (marci_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 22:00:35 MET

Witam grupowiczow...
Neka mnie ostatnio problem z moim swiezo kupionym voodoo2.
Otoz we wszystkich grach uzywające akceleracji mam dziwne kropki, paski
pozmieniane kolory (a'la abstrakcja)np Kingpin, GTA2, N4S4, Requiem. Co moze
byc powodem? Moze karta sie przegrzewa? (nie jest krecona) Karta jest chyba
Acorp'a, sterowniki najnowsze.
Moj sprzet to Celeron 300A 32MB RAM, plyta BXcel z wlutowana karta dzwiekowa
i kraficzna SIS 6326 AGP + Voodoo2 12MB
Moze cos trzeba zmienic w biosie, ustawienia pulpitu ,cokolwiek?
Nie mialem doświadczenia z akceleratorami wczesniej wiec bede wdzieczny za
kazda pomoc
marci_at_friko2.onet.pl