Odp: poradzcie...

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 16:49:45 MET

> ...jaką kupić płytę na BX'ie z środkowej półki. Na Abita be nie mam
kasy,
> potrzebuję coś za +/- 500 pln.
>
> Miałem przez tydzień Epoxa BX-3. Płytka jak płytka, wadą dla mnie była
> niemożliwość regulacji napięcia procka, ani zworkami, ani w biosie.
>
> Może lepiej Gigabajta GA-6BXC???

Wez GigaByte'a. Sa bdb. maja 2 lata gw. BXC to udany, szbki model (jak by
Cie bylo stac na BXE albo BX2000 bylo by jeszcze lepiej).
Jesli zaopatrzysz sie w SoftFSB to dodatkowo dojda czestotliwosci
nieopisane w instrukcji obslugi.
Generalne b.stabilna plytka, bdb support (ostani bios v3.0 wydany co ok 1
miesiaca temu).