Re: Re: Gwarancja dysku twardego.

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Sun 19 Dec 1999 - 11:57:14 MET

Dnia 19 Dec 1999 07:32:18 +0100, ezprawa_at_kki.net.pl (ezprawa) napisal:

>chyba brednie dziolu handlowego, rozebrac i sprawdzic :-))))

zadne brednie, mialem 'przyjemnosc' rozkrecac dysk WDC i rzeczywiscie
jest tak jak napisalem - szczelina ma ponad 1 mm.
Zas cel takiej kiepskiej uszczelki wydaje mi sie byc tylko jeden -
zmniejszyc liczbe uznanych reklamacji gwarancyjnych.
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa