Problem z modemem (linie krajowe a zagraniczne)

Autor: Tomasz Klamka (klamka_at_hardware.com.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 11:21:11 MET

Hej!
Mam modem Creative DI5630 v.90 i problem.
Otoz dostosowany jest on do użycia na liniach w USA, Japonii i Meksyku
(dostałem go ze Stanów). W opcjach wyboru lokacji nie mam Polski (3 ww
kraje), modem nie "kojarzy" sygnału na linii, musze więc wyłšczyć
czekanie na sygnał przed wybraniem numeru, co z kolei rodzi mi trochę
innych trudności (ceregiele z wybieraniem). Co poradzicie - modem ma
flash pamięc więc cos
moze tędy...

Prosze o odpowidziedz na priv (rzadko sie moge polaczyc tym modemem)
TX

--
Tomek Klamka
klamka_at_hardware.com.pl