Re: Kfiatek z serwisu komp.

Autor: ezprawa (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 07:30:26 MET

> w wyniku blednej instalacji Windows pamiec komputera sie zepsula
>
> Coz, troche to kiepsko swiadczy o serwisie w tej firmie (no, chyba, ze
> da sie zepsuc pamiec opogramowaniem - nic mi o tym nie wiadomo)...
> --
> === did you already eat your hamster today? ===
> ====== http://members.tripod.com/markolf ======

jak w biosie ustawisz odpowiednie napiecie procesora to sie da :-)
a tym lewusom i oszustom ( skutki tolerancji dla
przedsiebiorczych inaczej ) to powiedziec
ze to pamiec zepsula program

--
Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania
polskiego Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go