Re: WINDAC 32

Autor: Krzysiek (westbam_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 23:50:08 MET

ZOMO wrote:

> otoz ten programik do ripowania muzy
> bezposrednio z plyty CD na pliki mp3
> robi uszkodzone mp3, tz. fragmenty (po ok.10 sek)
> albo tez cale (od ok. 15 sek. utworu) mp3-ki
> sa SZARPANE (krotkie cwiercsekundowe
> przerwy i muzyka na zmiane)
> nie powiem - co 5 kawalek nagrywa dobrze....
> czego to jest wina ????
> proca mam dobrego (cel 366_at_460), na dysku
> 4 GB wolnego, CDROM 24x (DVD 6x)
> tylko troche malo pamieci - 64 MB????
>
> zaznaczam ze w trakcie kiedy pracuje WINDAC 32
> nic nie robie na komputerze, dyski sa powlaczane
> (zarzadzanie energia), zadnych wygaszaczy ani
> [...]

problem ktory opisales lezy najprawdopodobniej w ustawieniach programu
DAC -> configure Drive i tam na zakladce Copy musisz zaznaczyc sector
synchronisation
mialem kiedys podobny problem i to pomoglo niestety nie pamietam jakie
tam milay byc ustawienia
SectorPerRead i SectorSynchronisation Musisz sam poexperymentowac

Nara