Kreator tworzenia kopii zapasowej-HELP

Autor: de Picasso (jokers_at_polbox.com)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 22:23:22 MET

Czesc wszystkim. Mam problem z przywroceniem plikow z kopii zapasowej.
Opisuje co zrobilem i co sie dzieje. Mialem utworzona kopie zapasowa i
chcialem utworzyc drugie zadanie. Pisze co robilem po kolei. Po uruchomieniu
utworzylem nowe zadanie kopii zapasowej, wykonelem kopie wybranych plikow i
folderow, pozniej opcja nowe i zmienione pliki. Zaczelo tworzyc i wyskoczyla
informacja, ze istnieja juz utworzone dwie lub wiecej kopii zapasowych, oraz
zapytanie czy w zwiazku z tym zastapic je. Kazalem je zastapic i w tym chyba
tkwi problem. Musze odtworzyc wszystko co mialem przed padnieciem systemu,
ale moge odtworzyc tylko te ostatnia kopie na ktorej sa tylko te zmienione i
nowe pliki. Caly plik kopii ma wielkosc ponad 900MB, wiec cala reszta musi
byc zachowana, tylko jak ja odzyskac?!? HELP.
Pozdrawiam.
                                            Pawel