Re: SB 128 i problemy z 3.5"

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 18:34:31 MET

"venn" <venn_at_promail.pl> wrote in message
> Hej,
> Mam dziwny problem - zmienilem karte muzyczna z klona SB16 na SB128
PCI
> i komputer przestal mi widziec mala stacje (juz na etapie BIOSu).
Duza
> stacja dziala OK, problemy z przypadkowo odpietymi kabelkami raczej
> odpadaja - sprawdzilem wszystko 3 razy.
> Czy moze ktos wie co jest tego przyczyna?
>
> Pozdro
> venn

Wyjmij karte i zobacz czy wtedy zadziala.
Jesli nie to skombinuj druga stacje i podlacz.
Jesli tez nie dziala, a kable sa OK to moze byc
to albo padniety kontroler na plycie albo sprawdz
jeszcze czy kabelek zasilajacy sie nie urwal w srodku
zasilacza (nie smiej sie, mialem tak w kompie, ktory
jednemu facetowi naprawialem - dysk Samsung 540MB
sie nie rozkrecal tylko brzeczal nieznacznie glowicami.
Powod - zlacze mialo urwane 12V przy plytce zasilacza).

--
AudioTechnica
(or compatible)