Re: Sylwester 2000 w Paryzu i ...komputer

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_sdr.atomnet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 16:30:10 MET

Dark Rider <NOSPAMrider_at_krakow.cc> wrote:

[...]
..
> z wlasnego doswiadczenie wiem ze kobieta musi byc b.tolerancyjna
> (czyt. zakochana :-)))) zeby tolerowac siedzenie faceta przy kompie w domu

Dlaczego? Jesli komputer sluzy do zarabiania pieniedzy, a pracuje sie
glownie w domu, to co, mam pracowac tylko wtedy gdy kobieta wychodzi z
mieszkania? Trzeba po prostu umiec rozgraniczyc dwie sprawy i tyle.

Pozdrowka,

Marcin Jedrysiak

--
jedrys_at_sdr.atomnet.pl   ICQ 370249   -=Mac PB G3 user=-
The big difference between sex for money and sex for free