HP DeskJet 970 a Epson Stylus Color 760

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 16:17:28 MET

Czy osoby, które miały okazję testować obie drukarki zgodzą się z
wynikiem testu zamieszczonego w "Enterze" 1/2000, z którego wynika, że
Epson praktycznie deklasuje HP pod względem jakości wydruku (szybkości
właściwie też), bowiem jakość druku Epsona oceniono na 6 punktów (na 6
możliwych), a HP zaledwie na 4,5? Czytałem dotąd, że nowy model HP
drukuje wyraźnie lepiej od poprzednich generacji, a próbki druku,
które widziałem, robiły wrażenie, więc zastanawiam się jak u licha
musi drukować nowy Epson?

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski