Re: Ktora z tych 3 plyt wybrac?

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 15:36:40 MET

Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w artykule news:83eoop$p6i$4_at_druid.ceti.com.pl
pisze...

> To powszechny bug, polega na zlym zapisie sciezki dostepu dokadstam
> i zamiast C:\ jest c:\

To wielkość liter ma znaczenie?

> Niestety nie pamietam gdzie to jest (a to kluczowa informacja), ale
> poszukaj na poczatek na windows.online.pl

Ni ma :-(

Nie rozumiem tylko jednego - czemu to nie-wstawanie z uśpienia zdarza
się tak nieregularnie? Np. dzisiaj jest w porządku.

Zdrówka,

--
# Waguś
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl