Problem hdd 15GB IBM i NT 4.0 NTFS

Autor: FORNAX (fornax_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 14:57:53 MET

Mam problem, mam dysk IBM 15GB DJNE IDE i probuje zainstalowac Win NT4.0
z NTFS. Do czasu konwersji na NTFS jest wszystko OK. Gdy nastepuje
konwersja na NTFS, system sie nie podnosi. Nawet boot manager nie
startuje. Probowalem takze z drugim takim samym dyskiem i na roznych
plytach glownych. Efekt jest ten sam. Przed konwersja zainstalowalem
SP6a i nic. Zaznaczam, ze widac zawartosc przekonwertowanej partycji
gdy podlaczam go jako drugiego.

Czy ktos zetknal sie juz z tym problemem i go rozwiazal.

FORNAX