Re: Droższe impulsy

Autor: -=BebeK=- (bebek_at_btsnet.com.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 12:49:35 MET

MGB napisał(a):

> Ach, zlosliwcze... siedzi sobie pewnie taki na jkiejs dzierzawce czy
> innej kablowce to i po co mu modemowcy ;))

Hmm... a co... ;)
A tak na serio to i tak uwazam ze polscy internauci sa zajebistymi
desperatami. Przy takich stawkach i takiej jakosci lacz to czlowiek z
zachodu dawno strzelilby sobie w leb ;)))
U mnie w miescie jedno z osiedli podlaczone jest do takiej centrali, ze
moj znajomy z tego osiedla osiaga 'zawrotne' predkosci transmisji. Do
tego czasem musi probowac laczysc sie po kilkanascie [!!!] razy ;(

BebeK