Re: Telnet

Autor: gandhi_at_ikar.mps.com.pl
Data: Sat 18 Dec 1999 - 10:28:33 MET

By moc korzystac z telnetu musisz miec tzw. konto shell'owe. Na razie
styknie Ci jakas darmowka. Polecam ikar.mps.com.pl (taka sama nazwa
hosta i strony www)- konta za darmo z kilkoma ograniczeniami. Komendy
telnetu - hmm...
Podstawowe to ls -la (odpowiednik dos'u:dir), rm (del), mv (move)...itp.
Poczytaj jakies publikacje na temat systemow unixowych.