Odp: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Asmira (asmira_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 02:34:38 MET

Użytkownik Pawel Stafinski <pstaf_at_t2t.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:83d0uh$epl$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Asmira wrote in message ...
> `>dokonania włamania. Od razu konto blokuję, a tam mi mrucz?, że mog? to
> Skoro Ci nie chcieli zablokowac konta, to czemu czekalas az ktos ta kase
> zwinie, zamiast od razu wyplacici wszystko??
>
> Pozdro
> Cura

Najwiekszy bajer jest w tym, ze na koncie było wówczas ok. 700 zł. To mnie
najbardziej zastanawia jak złodziej wybrał tą sume skoro mnie uczciwie nigdy
sie to nie udało.

Asmira