Re: Nowy OS

Autor: Michał Łobodziński (lobo_at_w.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 00:08:55 MET

???
to ma byc zart ? hmmm, prima aprilis zdaje sie ze w kwietniu a nie w grudniu
:))))))
Sama chcesz robic OS ? Heh, system operacyjny to nie jakas tam
aplikacja....no ale mimo wszystko zycze powodzenia

Użytkownik Asia <asia_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83e9v6$egc$2_at_sunsite.icm.edu.pl...