Word 2000 i "w³ochy"

Autor: Est (est_at_metronet.chelm.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 22:12:13 MET

Spotka³em siê z nastêpuj±cym problemem: w Wordzie 2000, kiedy napiszê s³owo
"W³ochy" program natychmiast "wisi" i na nic nie reaguje, pomaga mu dopiero
CtrlAltDel, jest tak u mnie, u mojej ¿ony w firmie, u ich informatyka, i
jeszcze w kilku miejscach, program jest instalowany na ró¿nych komputerach,
w systemach Win95 i 98 i z ró¿nych, nie maj±cych ze sob± nic wspólnego
¼róde³.
Czy kto¶ siêz tym ju¿ spotka³ i ma pomys³ dlaczego tak siê dzieje???

A, i dlaczego po zainstalowaniu Office 2000 zniknê³y mi z drukarki polskie
czcionki?
Mam HP722C.
Pozdrawiam
Wojtek