Re: Co kupic: Epson Stylus 460 czy HP 710C?

Autor: Marcyn (marcyn_at_iname.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 21:59:45 MET

"Jan Bukowski" <bravo_at_w.pl> wrote in message
> Hej!
>
> Przymierzam sie do kupna drukarki atramentowej. W gre wchodza dwa
> podane w temacie modele. Poradzcie mi ktora kupic i dla czego. Chodzi
> mi glownie o jakosc wydruku tekstu oraz jakosc fotografii (okladki na
> CD). Zalezy mi rowniez na tanim tuszu (zarowno napelnianie naboi jak i
> naboje innych firm)
>
> Pozdrawiam,
> Jan

Po pierwsze nie mowilem, ze wydruk z HP na normalnym papierze zwala z nog -
to sie tyczy foto ! Po drugie wcale nie mowie, ze Epson zle drukuje ! Po
trzecie moim zdaniem HP 710 jest znakomita drukarka i zdania nie zmienie -
co w cale nie znaczy, ze Epson jest zly (ale sprawa zwiazana z glowica w
Epsonie mi sie nie podoba) ! Po czwarte testy w gazetach sa beznadziejne -
lepsze sa te, ktore sie samemu wykona !
I po piate: pozdrawiam i pa !