wersje PCI

Autor: Janusz (kandara_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 21:37:56 MET

Slyszalem ze jest ich kilka warsji, a wyszlo to przy okazji kupna tunera
AVMedia Capture gdzie wymagany jest PCI wersja 1.1 i podlaczenia go do
mojej plyty Lucky-Star 5MVP3 - gdzie PCI nie jest okreslony. Powoduje to
kazdorazowe zawieszenie systemu przy jego uruchanianiu. Prawdopodobnie tuner
jest dobry. W zwiazku z tym mam pytanie ?
Czy mozna ta niezgodnosc usunac przez odpowiednie ustawienie BIOS-u ?
Czy faktycznie moja plyta jest tak bardzo stara i nalezy ja wymienic ?
Jezeli tak, to jaka na dzien dzisiejszy najlepiej kupic ?
Prosze o prady biorac pod uwage : SOCET-7 i SLOT1.