Odp: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 18:49:51 MET

Użytkownik blad <blad_at_medianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e8u64.66360$Oo3.1527669_at_news.tpnet.pl...

> Bank

> nazwy.
>

> tez tak uwazam i dlatego przyczepilem sie do tekstu:
> Asmira: Mnie osobiście najbardziej odrzuca w tym banku
> to,
> że w nazwie ma "państwowy".

Oczywiście tak zrozumiałem Twoja wypowiedź!

Jednak bardzo wielu ludzi lubi kierować się stereotypami
i uważa, że wszystko co prywatne musi być super,
zaś państwowe musi być do d...

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz