Odp: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 15:09:27 MET

Użytkownik blad <blad_at_medianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LSm64.64632$Oo3.1487242_at_news.tpnet.pl...

> nazwie ma
> się po nim
>

> Ostatnio krazy wiesc, ze po rychlej prywatyzacji PKO BP
> zmieni nazwe PKO BP S.A. gdzie BP bedzie czytane jako Bank
> Polski
> I co - przestanie Cie odrzucac ? :-)))

Jakby to miało jakiekolwiek znaczenie.
Ważny jest stosunek do klienta, a nie jakiś dodatek do nazwy.

Bank PKO jaki jest, taki jest, ale jest wszędzie.
To z jednej strony jest zaleta, bo wszędzie mogę pobrać pieniądze.
Z drugiej strony wada, bo złodziej też może.

A kolejki to teraz widuję całkiem małe.
W dawnych czasach to i pół godziny zdarzała się stać,
teraz nie dłużej niż 5-10 minut, a czasami prawie w ogóle.

Chociaż oczywiście chciałoby się nie stać w żadnych kolejkach.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:aval_at_aval.com.pl