Re: Czym odtworzyć pliki *.qt?

Autor: MarekM. (milzner_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 16:05:56 MET

>Czemu nie mozesz zainstalowac? Nie masz dostepu do RUNa
>w starcie czy wogole mozesz uruchamiac tylko wybrane aplikacje?

Pracuję na NT i oczywiście admin tak skonfigurował system, ze tylko pewne
programy mozna instalowac, co nie znaczy że nie mozna w ogóle.
Zainstalowalem np WinCommandera i Winampa bez problemu, ale przy probie
instalacji np Paint Shop Pro lub Quick Time wywala mi komunikat ze nie mam
praw admina i tyle z instalacji.

Dzieki i za to MarekM