Odp: HELP - Uszkodzona tablica partycji

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 22:38:09 MET

Wystartuj kompa, uruchom fdisk z parametrem mbr (fdisk /mbr ) - odświeża
zawartość Master Boot Record.Powinno pomóc.
Na przyszłość - nawet jeśli nie ustawisz aktywnej partycji i wyjdziesz z
fdisk'a, to zrestartuj kompa, zabootuj z dyskietki, odpal fdisk'a i ustaw
ją.
Pozdrowionka.
Zbyszek

Użytkownik wizard <wizard_at_med.pam.szczecin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:385a3294.8790023_at_news.man.szczecin.pl...