Odp: DVD problem?

Autor: Trudny (trudny_at_poczta.fm)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 14:19:32 MET

Użytkownik Krzysztof Labanowski <chrisl_at_gwx.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Wojtek Kazimierowicz <wojtex_at_box43.gnet.pl> wrote:
> : MAm pytanie czy ktos moze podac konfiguracje zestawu komputerowego na
> : ktorym filmy DVD nie beda skakac.
> : MAm komputer: pIII450+128MB ram+XENTOR 32 MB+ ABIT BE6+SBlive. u mnie
> : skacza.
> kup karte ATI 128 i uzyj ATI DVD Playera 3.1 - nic nie skacze.
> a najlepiej hardwareowa karte dekodera...
> KL

Witam
U mnie na PIII450+128MB+CLTNTUltra2+AbitBE6+SBLive nic nie skacze.
Skakało kiedy miałem podłączony dvd do UDMA66. Po przełączeniu do zwykłego
UDMA33 przestało skakać i obraz jest śliczny - PowerDVD.
Mam sprzętowy dekoder Dxr3, ale jeszcze nie uruchomiłem na nim dźwięku dla 2
par głośników - mam FPS1000 i dlatego korzystam z PowerDVD i DirectX3D :)))
A karta Dxr3 i odtwarzacz mpeg creativa ślicznie sie wywracały na niebiesko
i zawieszały cały system kiedy dysk był podpięty na kanał UDMA66 a dvd na
UDMA33. obu urzadzeń na UDMA66 już mi się nie chciało sprawdzać, teraz
chodzą na UDMA33.
Pozdrawiam,
trudny