Re: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Karol (amkg_at_bigfoot.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 11:43:10 MET

Pawel Stafinski napisał(a) w wiadomości:
<83d0uh$epl$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Asmira wrote in message ...
>`>dokonania włamania. Od razu konto blokuję, a tam mi mrucz?, że mog? to
>Skoro Ci nie chcieli zablokowac konta, to czemu czekalas az ktos ta kase
>zwinie, zamiast od razu wyplacici wszystko??

Obawiam sie, ze ona tych pieniedzy nie miala na koncie.

Zlodziej zrealizowal pewnie z 10 czekow kazdy na maksymalna kwote.

Zawsze mnie to zastanawia jak oni to robia, ze im sie udaje to zrealizowac
bez sprawdzania rachunku.

Ja chcac tylko zrealizowac 2 czeki (fakt ze jednoczesnie) bylem juz
podejrzany.

A zdarzaja sie sytuacje, ze przy jednym czeku marudzili, ze nie wyplaca.

Karol