Odp: Pomocy !!! VirtualCD-Rom 2.0 i napęd DVD :(

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 08:25:09 MET

Swego czasu toczyla sie dyskusja na lamach tej gupy w temacie VCDROM.
Program tem mimo oczywistych zalet ma takze bardzo utrudniajace zycie bledy
:((
Opisujesz przypadek z wersja 2.0, ja natomiast jestem zadowolonym (powiedzmy) posiadaczem v1.01, DVD, nagrywarki i akurat tego typu problemu nie stwierdzilem. Jesli mowimy o AUDIO, to chyba nic sie nie da zrobic w tym przypadku. Moze po prostu latwiej wypalic placka w CDR?
A propos, bylbym wdzieczny za namiar na VCDROM v2.0 :)
Thx

Ninja

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Z4l64.64157$Oo3.1477598_at_news.tpnet.pl...