Re: LINUX I MODEM

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 01:37:51 MET

EBEM wrote:

> Wit_at_m,
> Obecnie mecze sie z US Robo (chodzi idealnie, zero problemow tylko
> strasznie wolny - 33600). A czym zorni sie stojacy od lezacego i ktory
> jest lepszy???? Problemy byly pewnie z COM' i IRQ ??
> Pozdrawiam!

Leżący ma kości rockwella, a stojący Conexanta ;-)))
Ale nie to jest wadą stojącego. Leżący pracował u mnie szybciej, a ze
stojącym były same problemy - kolega go kupił (bo kupowaliśmy dwa, a nie
było dwóch leżących to wziął stojącego z możliwością wymiany, co zresztą
zrobił) i były problemy z instalacją oraz zachowywał się niepewnie
(dziwnie reagował na komendy AT). COM i IRQ to już inna bajka, ale można
to podpiąć pod instalację ;-))) Ostatecznie: bierz leżącego (EMS)
Pozdrawiam
P.S. Problemy były oczywiście pod windą ;-)
P.S.2. Mało brakowało, a wcisnąłbym Ignore Thread - odpowiadaj pod
cytatem, ok.?

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl