Odp: Pomocy przy identyfikacji plyty glownej !!!

Autor: Paweł Matyja (pmatyja_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 01:18:34 MET

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X5664.61995$Oo3.1412798_at_news.tpnet.pl...
> ASUS,ABIT,SHUTTLE,SOYO,GIGABATE,PCCHIPS, ... ITD
> Wejdz na strone www.asus.com.tw i zobacz ile płyt tego producenta
odpowiada
> twoiemu oposowi myśle ze wynik zmaknoł by sie w 50 różnych modelach. :-)
> Moze jakies dokladniejsze dane?

A nie moglbys najpierw przeczytac 3 razy tego, co napisalem, zanim
odpowiesz. Pokaz mi choc 1 plyte tych producentow, ktora dokladnie
odpowiadalaby mojemu opisowi. Pomimo 2 dni poszukiwan ja takowej
nie znalazlem. Znalazlem dziesiatki plyt z 4 x PS/2, z 4 x ISA, bez DIMM,
z 3 x PCI, itp.
Nie znalazlem zadnej plyty na Intel VX z 2 x PS/2 i 2 x DIMM
i 4 x PCI i 3 x ISA. Dla ulatwienia: kontroler multi I/O jest firmy ITE.