Re: Wskakuje mi rozowe przebarwienie na monitorze - dlaczego ?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 00:40:21 MET

Talajczyk Piotr wrote:

> skoro masz od zawsze to raczej nie to. niekiedy maska kineskopu
> namagnesuje się od kolumn stojących obok niej i wtedy są problemy, ale
> skoro wcześniej u Ciebie ich nie było...

TO WŁAŚNIE TO!!! U mnie tak było! Monitor stał na kolumnie - stary
Goldstar ;-))) Po kilku miesiącach jakież było moje zdziwienie gdy
zobaczyłem cały ekran w tęczowe kółka (ni z tąd, ni z owąd!).
Zadzwoniłem po serwisanta-kolegę i "odkręcał kółeczka" lutownicą (hint:
w lutownicy jest ładny transformator - włączony daje ładne pole
magnetyczne) ;-)))
Chociaż jeżeli piszesz o tylko jednym kolorze... Czy puknięcie pomaga? -
kolega tak ma ;-)))

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl