Re: Jaki modem wewnetrzny?

Autor: Marko (marko_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 23:03:53 MET

The EaGle napisał(a) w wiadomości: ...

>Nie kupuj Zoltriksów chyba za spirita i nie masz zamiaru kozystac z Linuxa
>oraz callbacka bo wtedy jest to rozsadna cena za to uzadzenie. Myśle ze
>dobry bedzie jakis ZOOM z protkołem V90 mam znajomego ma z 33.6 i naprawde
>dobrze sie sprawuje a po za tym działa w Linuxie.

Zgadzam sie z The EaGle . Za 150 zł (obecna cena Spirit 56 K )
zainstalowałem z 8 Zoltrixow na roznym sprzecie z systemem Windows ,
zarowno z procesorem Rockwell jak i Conexant . Za ta cene wszyscy odbiorcy
sa zadowoleni . Niektorzy uzywaja takze programu Fax Talk wysylajac z modemu
faxy.
Pozdrowienia
- marko_at_box43.gnet.pl -