Re: Nie na temat! -okladki

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 14:40:08 MET

> CZESC
> Nie mam zamiaru subskrybowania grup z 10.000 postow tylko poto azeby sie
> spytac gdzie dostane okladki!

No to wyobraz sobie ze sa ludzie, ktorzy subskrybuja grupy i listy
dyskusyjne, miedzy innymi "Peceta", po to aby podyskutowac o zagadnieniach
zwiazanych z tematyka grupy. I ich takie ogloszenia denerwuja.

> No dobra to gdzie mozna dostac okladki, najlepiej zeby:

POSZUKAJ SOBIE.

> -byly w bmp
> -wystarcza front
> -Driver, AOE2, Gta2
> -najlepiej w polsce

Polska, to taki kraj w Europie. W zwiazku z tym, jako nazwa wlasna pisze sie
z duzej litery.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310