Re: Win9x i zarzadzanie zdalne...

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 22:09:40 MET

JeRRy wrote:

> Witam.
>
> Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest metoda
> (i jaka) na zdalne zarzadzanie zerwerem postawionym
> na Widows'ie 98. Mam adres, login i haslo. Pelen zakres

Serwer na W98???!!! Jesteś szalony??? Podaj IP - pomogę sprzątać ;-)))
A tak poważniej: na mojej stronie jest link do kolegi, na którego
stronie znajdziesz wszystko co Cię interesuje na temat zdalnego
"zarządzania" i nie tylko (jedyny link bez ikonki ;-))) ).

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl