Re: Bron sie Miicrosofcie, bo nie chcemy zostac paserami vs. Miicrosoft ma udzialy w spolkach Linuxa ?

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 18:48:34 MET

On Thu, 16 Dec 1999 09:56:51 +0100, s.zagrodzki_at_sith.mimuw.edu.pl
(Sebastian Zagrodzki) wrote:
>a to jest jakaś różnica? ja do tej pory używałem zamiennie...

expertem :) nie jestem, ale roznica laptop-notebook polega miedzy
innymi na rodzaju procesora (do386 i od 486) co bezposrednio wiaze sie
rowniez z rodzajem wyswietlacza (C/EGA-"pixelowaty" (taki jak w
zegarku) /VGA - kolorowy) obecnoscia dysku twardego, waga (glownie
baterii :) itp. ogolnie - kiedys byly laptopy, teraz sa notebooki.

+-- Regards, [hk]
| WWW: http://hop.to/hk
| http://klub.chip.pl/hk |
     @ : hk @ collegemail . com |