Re: off-topic Re: Pośmiejmy się :-)))))

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 16:26:26 MET

Pewnego dnia, a było to Thu, 16 Dec 1999 14:59:45 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <iktorn_at_kki.net.pl> i powiedziała:

[..]

>Ma prawo pisac bez ogonkow!

Owszem. Ale wtedy nie deklaruje się w nagłówku:

        eloy

--
   |  |\   Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |        Saw you with a gun
 __|  | |   <eloy_at_pawnhearts.eu.org>   |        Waiting for fun
/  |  |/       Pawn Hearts Member      .        Could be anyone
\_/|_/|__/ http://3276979202/~eloy/dl/ .        Under the sun