Rozne sprawy

Autor: CRAZYM (crm_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 12:52:11 MET

Cze! To znowu ja CRAZYM!!! Mam kilka spraw o roznej tematyce:

1. Wedlug mnie OE 5.0 jest ch...... Bez obrazy, ale dziala wolno, a przede
wszystkim co mnie sklonilo w koncu do tych wnioskow to beznadziejna
wspolpraca z grupami dyskusyjnymi. Nie umie wogole sensownie pracowac.
Zadania wykonuje wogole nie tak jak chcialem albo wogole nic nie robi.
Jezeli jest to wina mojej wersji OE to prosze o namiary na strone z
wlasciwym OE 5.0 Byle nie do strony Microsoftu. A Netszkapa mi nie pasi.

2. Zapewne kazdy przezyl potezny bol i mrowienie kiedy mial przed oczami
rachunek od TPSA. Ja niestety zaznalem tego bolu. Podobno od Stycznia
rozmowy podrozeja do 2 razy. Co wy o tym sadzicie? Kazdy w takim razie musi
zminimalizowac sobie siedzenie w necie.
Wiec? Sady prosze....

3. Mam Zoltrixa Phantoma 56.6 Kbps i ... nie moge sie pogodzic z tym ze
bardzo wolno pracuje. Da sie cos z tym zrobic??? Wedlug mnie sa dwa kryteria
rozwiazania sprawy: albo pogrzebac w systemie albo ... powywalac troche
ludzi z netu. Wolalbym to pierwsze.

4. Mam problem z twardzielem, a raczej z dwoma SEGATEAMI. Ostatnio mam
bardzo duży problem. Ni z tego ni z owego z dysków przepada tylko...
kilkaset MB, ok. 500 Mam FATA 32 i czasami uzywam scandiska i defraga ale
efektow to duzych nie daje. Co robic zanim strace cale wolne miejsce z
dyskow?

5. Drukarka - mam CANON BJC 250. Stare to wiem ale lepszej drukary nie
potrzebuje. Atramentowka. Potrzebuje wskazowek. Win uporczywie mi powtarza
ze nie moze drukowac bo albo nie ma sterownikow albo nie jest online.
Wszystkie te kryteria sa sprawdzane, kable bardzo mocno przytwierdzone,
sterownik do drukarki sciagnalem z netu na ta wlasnie drukare. Ale nic. Co
mam robic? Chodzi tu zapewne o podlaczenie od wewnatrz coma. Ostatnio
rozkrecalem coma i nie wiem czy dobrze podlaczylem wszystko od srodka, jak
ktos moze pomoc to bede wdzieczny.

                        Tnx za wszycho i spadam. Jakby ktos byl
zainteresowany kupnem hardware to piszcie do mnie na adres crm_at_poczta.fm