Re: opengl i i740

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 01:44:46 MET

czoper wrote:
> I znow udalo ci sie nieodpowiedziec na pytanie - duzo znasz takich
> nieodpowiedzi?

cale mnostwo.
ale czemu pawlowi nie chcialo sie chociaz przegladnac (albo wyszukac -
chyba ctrl+F) INDEXU postow zeby znalezc takie cos:

From: Simon <sdf_at_sdf.sdf>
Newsgroups: pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, pl.rec.gry.komputerowe,
pl.comp.pecet
Subject: Jak uruchomic Quake3 Demo na karcie na I740 ?
Date: Wed, 08 Dec 1999 01:37:57 GMT

tam jest przeciez cale rozwiazanie. a to tylko pare dni temu.
no i ponadto standardowe haselko: odpowiedzni prosze na priva.
czyli to co ostatnio bylo poruszone w watku "TO JUZ ZACZYNA BYC NUDNE"
ja jestem tylko konsekwentny.
ja chetnie odpowiadam na pytania, ale nie leniwcom, spamerom, i tym,
ktorzy nagminnie lamia netykiete.
pozdrowienia, hubert.

           Regards, [hk]
+--