Re: Sterowanie komputerem

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 23:48:53 MET

On Wed, 15 Dec 1999 08:05:27 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,

>Przekaźnik sterowany sygnałem z COMa i prościutki programik
>ustalający stan jednej linii :) Do większej ilości urządzeń byłoby
>gorzej, bo trzebaby zrobić jakiś prosty sterownik sterowany rozkazami
>przesyłanymi COMem.
A po co tak mieszac?
Przeciez na porcie rownoleglym jest slicznie wystawione 8 sygnalow
wyjsciowych i 5 wejsciowych. Robilem kiedys prace dyplomowa
z tym zwiazana. Slicznie mozna sterowac kilkunastoma urzadzeniami.
Wystarczy bufor zabezpieczajacy port, do tego na przyklad
przekazniki i programik (mam w pascalu i delphi).

Long andrzejw_at_magic.ic.com.pl
"Prowizorka jest najtrwalsza"