Re: Live Ware 3.0 z Chipa 12/99

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 22:47:29 MET

Mam tylko płytkę od karty z LiveWare 1.0 , a upgrade nia mam za bardzo skąd
wziąć.

No więc nie zainstalowałem.

> Witaj!
> Zainstalowałem na poprzednią wersję

Jak ? (siem pytam) Bo u mnie przzy odpaleniu setupa wywalił że wykrył
poprzednią wersję LiveWare i jeśli chce kontynuować instalację to muszę ją
odinstalować...

> i nic złe się nie stało,
> jest to tylko upgrade i nie wiem czego się spodziewłeś?
> Play Center zostaje ten sam i służy nie tylko do CD audio
> ale i do mp3,
> Dużo ładniejszy jest za to analizator graficzny, czasem
> warto ucieszyć oko.

Do słuchania i "oglądania" muzyki i tak używam tylko WinAmp'a - jego katalog
zajmuje obecnie u mnie 41 MB z czego większość to pluginy wizualizacyjne.

MikeTNK