Re: Homologacja dla Spirit'a

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 22:44:51 MET

> Witam.

> Potrzebuje numeru homologacji dla modemu Zoltrix Spirit 56K. Kiedy
> kupowalem to badziewie, to jeszcze nie posiadal homologacji. Teraz
> homologacja jest potrzebna w walce o odlaczenie mojej linii od
> pieprzonej PCM'ki ktora mi zalozyli. Z gory dzieki za pomoc.
> Odpowiedzi prosze kierowac na priva.

Kezeli chcesz walczyc z TPSA, to numer homologacji mozesz odczytac z nalepki
na sprzecie. I musisz ta nalepke pokazac monterowi. Inaczej nic Ci nie
uznaja. Mam troche doswiadczenia w walkach z TPSA.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310