OfficeJet czy osobno...

Autor: Amiran (Amiran_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 17:37:06 MET

Potrzebuje drukarkę i skaner (kolorowe, o jakiejś rozdzielczości ludzkiej)
dla znajomego.
Mam , w związku z tym pytanie - czy ktoś ma jakieś doświadczenie z
kombajnami (typu OfficeJest - drukarka +skaner)?

Nie wiem jakie są zalety/wady a nie chce mi sie zastanawiac - wole
skorzystac z czyjegos doswiadczenia ;)

W Vobisie sprzedaja HP DJ 710 + skaner ScanJet 3200 (1300 PLN razem). Czy to
dobry zestaw?

Napiszcie, prosze, jaki skaner warto , jaką drukarkę i czy 2 w 1 !