Potrzebna pomoc madrego czlowieka

Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_wsp.czest.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 15:17:57 MET

Witam,

Mam problem. Mam sprzet P166, a w tym sprzecie jest plyta glowna i cala
reszta. Problem w tym iz nie mam instrukcji do plyty a przydaloby sie
podkrecic nieco procka (przynajmniej na 200 MHz). Producent sie niestety
nie przedstawil, zadnej pieczatki, nalepki itp. Chipset jest Intel'a
SU116 i SU096, 3 PCI, 3 AGP, 4 banki pamieci simm, 0 DIMM,Socket 7 i
naklejka z numerem SL-53A2-D. Jesli ktos mialby choc mgliste pojecie z
jaka plyta mam do czynienia, lub gdzie ewentualnie szukac odpowiedzi,
bede wdzieczny.

Jurek