p³yta Intel BX ?

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 13:35:42 MET

Panowie proszê o pomoc

Mam taki zestaw

C400 PPGA - na przej¶ciówce na slot 1 ,nie ma regulacji napiêæ
p³ytê Intel BX
Rive TNT 16MB
i jeszcze parê rzeczy.

Komputer bardzo czêsto siê zawiesza. Z niewyt³umaczalnych powodów.
Programy które nigdy nie sprawia³y problemu s± powodem niebieskiego
ekranu.
Nie bardzo wiem co mo¿e byæ tego powodem. Mam parê teorii ale nie wiem
czy s³usznych :
1. przej¶ciówka PPGA/Slot 1 jest walniêta.
2. zbyt du¿o sprzêtu w ¶rodku (oprócz wymienionych - karta sieciowa
Longshine, karta SCSI Adapteca, skaner, karta muz. klon sb16, drukarka)
menad¿er urz±dzeñ nie pokazuje jednak konfliktów ale wiedzê ¿e niektóre
przerwania s± wspó³dzielone
3. p³yta g³ówna, niby Intel BX ale bios Phenixa (co¶ strasznego)

Aha jeszcze jedno najpierw by³o W98 ale nie da³o siê pracowaæ. Mia³em
jeszcze modem wew. ale przy wykrywaniu zawiesza³ system. Wywali³em
modem. Zainstalowa³em W95 + USB supplement.

Tomek