Re: Odp: Abit be6 i Seagate'y

Autor: Piotr Jaworski (pj167146_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 13:48:36 MET

On Mon, 13 Dec 1999, Podemus wrote:

> jak kal
> musze resetowac kompa z klawiatury po starcie systemu
> zeby dysk zostal rozpoznany przez bios
> potem jest ok

Dzieki za zainteresowanie; pytanie zadalem jeszcze przed zainstalowaniem
be6. Teraz chodzi juz be6+c466, obydwa seagate'y (master w udma33 - 6.5GB
UltraATA, slave w pio4 - 1.2 GB (to ten co tak halasuje, jakby kto walil w
arkusz blachy)) doznaly niezlego kopa (wczesniej mialem P100 na
VX-ie) i jestem zadowolony. Plyta wykrywa je bez problemu za kazdym razem.
Acha, w biosie dyski ustawilem przy pomocy autodetekcji i zapisalem ich
parametry. Nie ufam opcji Auto.
Pozdrawiam
Piter