Re: problemy z tunerem PixelView

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 11:23:35 MET

Powiem Ci szczerze, ze tez mialem problemy ze znalezieniem wszystkich
kanalow. W koncu sie go pozbylem (na poczatku dziwne kobinacje z
zpilotem, bo go nie widzial.) Ogolnie soft byl slaby, nie mozna bylo
przestawiac sobie kanalow :-( A wygral w Chipie test ...

Pozdro
Michal

P.S. Nie przejmuj sie, moze masz gdzies slabe polaczenie w
gniazdku/wtyku (Pixel jest czuly na to)