Odp: monitor 17"

Autor: Pawel Jedrak (pawel.jedrak_at_pbk.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 09:38:19 MET

> Wiadomo, ze raczej kazdy zachwala to co ma
hehe - racja - ale ja tez zachwalam Iyame - nie mam, ale znam i sporo przy
niej "siedzialem" :))
> ja mam Samsunga SyncMaster 700p+
> obraz jest idealny, swieci mocno (jak jasnosc i kontrast na maxa to az
razi
> , nawet w dzien)
> Wygodne jest w nim to ze wlsnie jasnosc i kontrast zminia sie za pomoca
> potencjometrow a nie trzeba latac po calym OCD. Nie musze chyba mowic jak
> oszczedza to czas.
> Cena jego teraz jest ponizej 2000 wiec uwazam ze to jest naprawde dobry
> zakup

moze lepeij poczekac na nowa genereacje Samsungow - powinny juz byc w
sklepach - modele p+ juz nie sa produkowane....
Swoaja droga - zanjmowy ma 900p+ obraz bardzo dobry, ale to jednak nie jest
Trinitron :))

pozdrawiam,
Pawel