Re: ICQ Terminated?

Autor: CG (cezargas_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 07:58:41 MET

On Tue, 14 Dec 1999 18:26:54 +0100, "Szwejk [Gejzer]"
<fffan_at_polbox.com> wrote:

>Witam !
>Gdy po włączeniu ICQ (W sieci) wyskakuje taki komunikat
>---
>Abnormal program termination.
>ICQ will quit now
>---
>program się wyłącza
>Cóż mam począć, czy to znak że muszę "załatwić" nowszą wersję, czy może icq
>nie jest już free?
>
>z góry dziękuję
Miałem ten sam problem... Nie pomogło przeinstalowanie ICQ ani
wyinstalowanie i ponowna instalacja. Dobiero po œcišgnięciu nowszej
wersji ICQ (99b) wszystko zaczeło działać normalnie i nawet odzyskał
wszystkie kontakty.
bdw. jak to jest ze przy wyborze pełnego wyinstalowania, razem z
kontaktami, ICQ przy ponownej instalacji odzyskuje je?
GAs
| C.Gasiorowski |
| cezargas_at_friko7.onet.pl|
| UNI # 40261819 |