TEAC 6x24 cos sie kaszani ... :(

Autor: Puzon (puzony_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 07:34:52 MET

    No hejka, mozektos z Was mial podobny problemik ?

Mam nagrywarke Teac 6x24 na SCSI. Podlaczone jest to do sterownika Tekram na
PCI. Calosc nagrywa rewelacyjne,. tylko jest maly problem jak chce ...
chociazby ocs skopiowac pod Winda z nagrywarki na twridzela....
Wiesza mi sie ekran !!!!!! :( w tle caly czas trwa kopiowanie a ekran jest
nieruchawy... po resecie ... dane sa skopiowane, ale ....
Najgorrszy bol jest gdy nagrywam jakas muzyczke, najpierw leci z nagrywary
na hdd .... i czasami tez sie wiesza .. zanim zaczne w ogole nagrywac ...
a najszmieszniejsze jest to ze ....... pod Dosem nie wiesza sie i mozna
kopiowac ... i kopiowac ... :)
Ma ktos jakas rozsadna rade? (poza oczywiscieim wyrzuceniem nagrywarki na
smietnik, najlepiej przez okno ... :( Chociaz podejrzewam ze to predzej wina
sterownikow ....
p.s
nie mam zadnych konfliktow pod Winda... :(
Prosze o pomoc ...
Puzon.